אפליקציות לניהול תזכורות – 10 האפליקציות המובילות

האדם הממוצע מתנהל בכל יום מול עשרות ולפעמים מאות משימות שונות ולא כולן מאותו התחום כמובן. יש משימות הקשורות בניהול הבית והמשפחה, אחרות נוגעות לענייני העבודה, משימות טכניות הקשורות בבנק, בביטוח לאומי או בספקי תקשורת למשל והיד עוד נטויה. כשמדובר בעצמאים או בבעלי עסקים הרשימה רק הולכת וגדלה, מה שיוצר כמעט תמיד כאב ראש לא קטן. דרך מצוינת לעשות סדר בדברים היא להיעזר באפליקציות לניהול משימות ותזכורות. הנה כמה שיוכלו בהחלט לסייע לכם:

Google calendar

  • מחיר: חינם
  • שפת ממשק: עברית
  • תכונות מרכזיות: חלוקה נוחה ומסודרת של פתקים והוספת מדיה לכל משימה.
האפליקציה הזו משמשת מאות אלפים ברחבי העולם וכשמדובר באפשרויות מקיפות אך בסיסיות, היא בהחלט עושה עבודה מצוינת. ביומן עצמו תוכלו לקבוע אירועים, להכניס מועדים שונים ולבחור מועד לקבלת תזכורת עליהם בזמן מוגדר שתבחרו בראש. מי שרוצה לבצע משימה כלשהי בזמן לא קבוע יכול לבחור בתזכורת יומית עד לסימון שהמשימה בוצעה. תוכלו בנוסף לבחור צבעים לסוגים שונים של משימות, כך שניתן להחליט למשל שמשימות הקשורות בבית יצבעו באדום ואלו הקשורות בעבודה בירוק. ניתן לנקות משימות בקלות עם החלקת האצבע או לשנות אותן בלחיצת כפתור. טיסות ומלונות שתזמינו מאתרים שונים יסונכרנו אוטומטית עם היומן. החיסרון המרכזי הוא שכאן בערך מסתכמות התכונות של האפליקציה, אבל זה לגמרי מספיק למי שצריך תכונות בסיסיות בלבד.

(Do it (tomorrow

  • מחיר: חינם
  • שפת ממשק: אנגלית
  • תכונות מרכזיות: עריכת רשימת משימות ביומן ודחייתם בהתאם לצורך.
מי שמחפש פשטות בניהול המשימות, בהחלט יפיק את המקסימום מהאפליקציה הזאת. מדובר באפליקציה פשוטה למדי שמאפשרת לכתוב מספר משימות בעיצוב וינטג', ממש כאילו הן נכתבות במחברת ישנה. לחיצה על כל משימה שלא סיימתם ליום מסוים פשוט תעביר אותה ליום למחרת, כך שתוכלו למחוק בקצב שלכם משימות מהרשימה. החיסרון הגדול של האפליקציה הוא שהיא לא מאפשרת הרבה יותר מכך. למעשה, היא מתאימה בעיקר למי שמנהל מערך משימות לא מורכב מדי ושדווקא מרגיש מסודר יותר עם רשימה פשוטה ולא מורכבת.

Todoist

  • מחיר: חינם, יש אפשרות לשדרוג בתשלום לגרסת פרימיום עם תכונות נוספות.
  • שפת ממשק: אנגלית
  • תכונות מרכזיות: מעקב אחרי קצב מילוי המשימות והתייעלות דרך ניתוח עם דו"חות מפורטים.
אפליקציה נחמדה המאפשרת לקבל מידע סטטיסטי על אופן ביצוע המשימות שלכם ולהבין איך אפשר להתייעל. בנוסף, היא מאפשרת ניהול וקבלה של תזכורת ישירות לטלפון הנייד ומעקב חכם אחר המשימות שבוצעו. הדבר הנחמד ביותר הוא שניתן ליצור רשימת מטלות ועל ידי החלקה שמאלה לתזמן אותם ביומן ולקבוע להן תזכורת, כך שניתן לפרט את המשימות קודם לכן ורק אז לקבוע להן זמן בלו"ז. אפליקציה טובה למי שמחפש ניהול משימות חכם ומתקדם, אך היא פחות מתאימה למי שמחפש את הפשטות. בנוסף, ניתן להזין בה משימות בעברית, אך שפת הממשק היחידה היא אנגלית.

Tasks: todo list, task list, reminder

  • מחיר: חינם לגרסה הבסיסית, 5.5 שקלים לחודש לגרסת הפרימיום או 55 ש"ח למנוי שנתי.
  • שפת ממשק: אנגלית
  • תכונות מרכזיות: יצירת רשימות מטלות מסודרות ומאורגנות בצורה פשוטה ונוחה.
השם של האפליקציה הזאת מסגיר את כל הפיצ'רים השונים שלה. היא מאפשרת למשתמשים להכין רשימות TO DO קצרות ומרוכזות, להכין רשימות של משימות ארוכות ומפורטות יותר ולסדר את הרשימות בצורה כרונולוגית על פי מידת דחיפות. לכל משימה ברשימה ניתן להוסיף תזכורות, תאריך דד ליין לביצוע ואפילו למרקר אותה כך שתבלוט על פני המשימות האחרות. האפליקציה פשוטה למדי והחיסרון המשמעותי הוא שבשביל ליהנות מתכונות כמו סנכרון בין כל המכשירים או גיבוי אוטומטי לענן, יש לשלם על גרסת הפרימיום. בנוסף לא ניתן להוסיף קבצי מדיה למטלות שתכניסו.

Any.do

  • מחיר: חינם לגרסה הבסיסית, 6 ש"ח לחודש לגרסת הפרימיום.
  • שפת ממשק: עברית
  • תכונות מרכזיות: מערכת נוחה במיוחד ליצירת תזכורות באופן מהיר.
היתרון המשמעותי באפליקציה הזו הוא שהיא מאפשרת מעבר פשוט למדי בין היומן, רשימת המטלות והתזכורות שתצרו לעצמכם. היא נוחה וקלה לתפעול ומאפשרת ליצור משימות בעיצוב אישי שיבטיח שלא תפספסו אף משימה עם תזכורות שיקבעו בזמנים שתחליטו. האפליקציה מציגה ממשק שימוש נוח למדי עם אפשרות העלאת קבצים למשימות. הנקודה הבעייתית ביותר בשימוש באפליקציה הזאת היא שהפיצ'רים המעניינים באמת והכי מועילים בפועל נגישים רק למי שרוכש את גרסת הפרימיום. בגרסה הזו ניתן למשל לקבל תזכורות על המשימות בווטסאפ, לקבל התראות על סמך המיקום בו אתם נמצאים ולחלק את התזכורות לפי תגיות ותוויות צבעוניות.

בניהול לו"ז משימות ותזכורות - הטכנולוגיה לא תמיד מספיקה

לכל עסק מצליח יש רשימת משימות שלא נגמרת. אם האפליקציות לא מספיק עושות לכם סדר, תנו לנו לעזור לכם עם זה! שירותי תזכורות וניהול יומנים עם אנשים אמתיים באמצעות משרד אונליין.

Remember the milk

  • מחיר: חינם
  • שפת ממשק: אנגלית
  • תכונות מרכזיות: סנכרון בין מכשירים, שיתוף משתמשים שונים ותזכורות במדיות שונות.
על אף שמה של האפליקציה המרמז על פשטות, היא בהחלט מאפשרת ניהול תזכורות בצורה חכמה. ניתן לסדר משימות ממש כמו באינבוקס של המייל, לתזמן אותן לנוחיותכם ולקבל תזכורות בהודעות רגילות לטלפון, במייל, בווטסאפ, בסקייפ וגם בטוויטר. בנוסף, אפשר לשתף את המשימות עם אנשים אחרים ולעקוב אחריהן יחד ולסנכרן את האפליקציה בצורה נוחה בכל המכשירים שברשותכם. לכל משימה שתיצרו תוכלו להוסיף גם מדיה לבחירתכם, בין אם סרטון, מיקום איש קשר, תמונה, או רשימה שיצרתם וכמובן לתזמן אותה ולקבוע תזכורת קבועה או חד פעמית. הממשק הוא כולו באנגלית, למרות שההזנה של תוכן בעברית היא נוחה ונעשית בצורה מסודרת. חיסרון אחד של האפליקציה הוא העובדה שלא ניתן לצבוע את המשימות ולתעדף אותן, אך בסך הכול מדובר באפליקציה נוחה למדי.

Colornote notepad notes

  • מחיר: חינם
  • שפת ממשק: אנגלית, יש אפשרות לממשק טוב בעברית.
  • תכונות מרכזיות: חלוקת המשימות בצורה גרפית נוחה לפי צבעים ותזכורות לכל משימה.
למי שמפיק את המקסימום ממשימות שמסודרות לפי הצבעים, יש מצב שמדובר באפליקציה המושלמת. באפליקציה הזאת ניתן לכתוב משימות על מספר פתקים ולבחור לכל פתק צבע לפי סוג המשימה, כשהפתקים מופיעים על דף מסך הבית במכשיר הטלפון. בנוסף יש אפשרות למיון הפתקים לפי הזמן בו הם נכתבו ולעבור ביניהם בפשטות רבה. ניתן גם לקבל תזכורות על המשימות לפי זמן שתקבעו ולשתף אותם לנוחיותכם במייל או ברשתות החברתיות. מי שמעוניין לשמור על דיסקרטיות, יוכל להוסיף סיסמה לכל פתק. החיסרון המשמעותי באפליקציה הוא שהיא פחות מוכוונת לסידור של משימות לפי תאריך וזה בהחלט פחות מתאים לאנשים מסוימים.

Evernote

  • מחיר: גרסה בסיסית בחינם, גרסת הפרימיום נעה בין 13 ל-17 ש"ח בחודש, בהתאם לזמן שתבחרו.
  • שפת ממשק: אנגלית.
  • תכונות מרכזיות: סנכרון בין כל המכשירים (בתשלום) עיצוב פרטני של כל משימה, שיתוף עם מדיות אחרות וסריקת מסמכים.
אפליקציה חביבה ונוחה למדי המאפשרת סנכרון מלא בין כל המכשירים בהם תשמשו, בין אם מדובר בסלולרי, במחשב האישי, בטאבלט או במחשב במקום העבודה. תוכלו לסדר את המשימות ביומן לפי מידת הדחיפות. בנוסף אפשר לעצב אותן בצורה ויזואלית שנוחה לכם וגם להוסיף קבצים חיצוניים לכל משימה. ניתן להוסיף כמובן תזכורות לכל משימה כשלצד זאת יש אפשרות נוספת להוספת תגיות שעוזרות לעשות סדר ולחלק את המשימות בצורה נוחה. עוד דבר נחמד הוא שניתן לסרוק מסמכים ולהוסיף אותם בקלות למשימות. החיסרון המשמעותי הוא שרק הגרסה בתשלום מאפשרת סנכרון בין המכשירים ושרק דרכה ניתן להעלות קבצים עד 10 ג'יגה ולגשת למשימות בלי חיבור לאינטרנט.

BZ Reminder

  • מחיר: חינם עם פרסומות
  • שפת ממשק: עברית ואנגלית.
  • תכונות מרכזיות: שליטה בהתראות וחלוקת משימות בצורה ויזואלית נוחה.
באפליקציה הזו פשטות היא שם המשחק. ניתן להוסיף משימות בקלות ובמהירות ולקבל תזכורות מתי שתבחרו בצורה נוחה ביותר. ניתן לחלק את המשימות בצורה ויזואלית לפי צבעים, להוסיף הערות, להגדיר תזכורות בתדירות גבוהה למשימות בוערות ובעצם כך לוודא שאף משימה לא נופלת בין הכיסאות. החיסרון באפליקציה הזאת הוא שלא ניתן להגדיר סיום להתראות וכי יש צורך לבטל אותן בצורה ידנית ברגע שהן לא רלוונטיות יותר. בנוסף היא מכילה פרסומות, מה שיכול להציק ברגעים מסוימים.

Google keep

  • מחיר: חינם
  • שפת ממשק: עברית
  • תכונות מרכזיות: חלוקה נוחה ומסודרת של פתקים והוספת מדיה לכל משימה.
עוד כלי נחמד מבית היוצר של גוגל שבניגוד לאפליקציית הקלנדר, מתמקד באופן ספציפי בכל עניין התזכורות. הרעיון הוא פשוט למדי ומדובר בעצם באפליקציית פתקים נוחה, כאלה שאפשר לסדר בצורה ויזואלית ברורה לפי צבעים וגדלים ובהתאם לדחיפות המשימות. הבונוס כאן הוא שניתן להוסיף תמונות והקלטות קוליות לפתקים עצמם ובנוסף לקבוע תזכורות החוזרות בזמנים מסוימים או כשתגיעו למיקום מסוים. בנוסף, האפליקציה מאפשרת לשתף את הפתקים עם אנשים נוספים. מי שמחפש סדר בזמן המשימות לפי היומן לא יקבל ערך של ממש מהשימוש באפליקציה, אך ניתן לסנכרן אותה יחד עם הכלים האחרים של גוגל וכך לקבל שירות די מקיף.

נסו אותנו!

תזכורות על משימות, וידוא שהמשימה בוצעה ותיקתוק משימות – הכירו את משרד אונליין,  מיקור חוץ אנושי לניהול משימות!