מענה טלפוני לעסקים - מענה טלפוני אנושי מקצועי

מענה לשיחות טלפון, קו טלפון

הפצה, איסוף וטיפול בהודעות

קבלה ותיעוד שיחות מחו"ל

טיפול בבירוקרטיה

חיבור עם מערכות העסק

טיפול מקצועי בלידים טלפוניים

תקשורת עם לקוחות וספקים

אדמיניסטרציה בהתאם לצרכי העסק

עסק שהרווחים שלו, או אפילו חלק מהם, מתבססים על מענה טלפוני ללקוחות חייב להיות זמין כל הזמן. חוסר זמינות ומענה חלקי לשיחות עלול לעלות לעסקים מהסוג הזה בהפסדים של מאות אלפי שקלים בשנה, ולמרבה הצער עסקים רבים נופלים בדיוק בנקודות האלו כשרבים מהם אף פושטים רגל ונסגרים מדי שנה. שירות המענה הטלפוני הוא אחד מהשירותים המרכזיים שהספקים של משרד אונליין מעניקים ללקוחות שלנו, מאפשרים להם ריכוז של כלל השיחות והפניות כך שאף פנייה לא מתפספסת במהלך הדרך. תוך הקפדה על זמינות מלאה בכל שעות היום, חזרה מהירה ללקוחות שלא קיבלו מענה והעברת המידע אליכם בזמן אמת בצורה ברורה ומסודרת ניתן להתנהל בקלות עם כלל הנתונים.

מאות עסקים בוחרים בשירותי מענה טלפוני

לא עוד שיחות חשובות שמתפספסות, שמים סוף ללידים שהולכים לאיבוד ומתחילים התייעלות עוד היום! רק באמצעות השירות הייחודי של משרד אונליין שמסופק באמצעות הספקים המקצועיים ביותר בתחום, תוכלו להתמקד בעבודה ובהצמחת העסק. 

users wm

100% מענה טלפוני אנושי, אישי ושירותי

מיקור חוץ של משימות מסוימות יכול לחסוך כסף לעסק מכמה כיוונים. ראשית, אין צורך להעסיק עובד נוסף לצורך המשימה ולשלם לו תשלומים נוספים כמו פנסיה וביטוח, אפשר לשלם אך ורק על השירות ולחסוך הוצאות רבות הכרוכות בהעסקת עובד. בנוסף, כאשר משימה כלשהי יוצאת מחוץ למשרד, המשמעות של הדבר היא פניות גבוהה יותר של העובדים למשימות המהוות את הלב של העסק, מה שמביא לצמיחה ולהכנסות גבוהות יותר בטווח הארוך.

mobile chat

ניסיון עם התוכנות שהעסק שלך כבר מכיר

הספקים המקצועיים של משרד אונליין עובדים עם כל תוכנות ה- CRM המובילות בשוק וביניהן Salesflare, Hubspot CRM, Salesforce ו- Zoho CRM לצד עוד תוכנות רבות ומתקדמות, ויודעים לתת מענה מצוין גם לעסקים שעובדים עם תוכנות פחות נפוצות.

online banking

מענה טלפוני לעסקים שרוצים לזנק קדימה

שירות המענה הטלפוני שמתבצע באמצעות הספקים של משרד אונליין, מסייע למאות עסקים לזנק קדימה תוך התייעלות משמעותית בכל נושא הטיפול בפניות - משימה שלרוב לא מטופלת כראוי בתוך העסקים עצמם לאור ריבוי המשימות והשחיקה המהירה של עובדי אין-האוס האחראים עליה.

bank statement

מענה טלפוני אנושי לעסקים שסוגר לכם משימות

משרד אונליין והספקים המובילים שפועלים במסגרת השירות, נותנים לכם הרבה יותר עם שירותי משרד מתקדמים נוספים וסיוע אדמיניסטרטיבי בניהול השוטף. השירות מוריד מכם את כל המשימות הטכניות, מאפשר לכם להתמקד בעבודה המהותית של העסק ומייתר את הצורך בהעסקת עובדים נוספים.

מענה טלפוני שיענה לצרכי העסק שלך

יותר מ 50% מהעסקים בוחרים להפנות למיקור חוץ שירותים כמו מענה טלפוני, ולא סתם! נשמח לתת לך פרטים נוספים ללא התחייבות

נגישות
זמינה לכל שאלה :)