עלות טלמיטינג – שיטות תמחור ומחירים

new construction

אידאלי לעסקים קטנים-בינוניים, עמותות וסטרטאפים

online banking

שיטות תמחור מרכזיות עפ"י לידים או שעות עבודה

business contact 85

מאפשר לעסק לחסוך זמן ולהתמקד בעיקר

edit curves

ניסיון בתחומי השיווק והמכירות ללקוחות B2B ו B2C

טלמיטינג הוא שירות לחברות ועסקים, בו נציגים חיצוניים יוצרים קשר עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים לתיאום פגישות וקידום מכירות. שירות טלמיטינג יעיל ואיכותי כולל מאגרים של לקוחות פוטנציאליים, תיאום פגישות מסודר בהתאם ליומן החברה, שקיפות מלאה מול החברה בכל התהליכים וכמובן מענה סבלני. על פי נתונים לא רשמיים, בשנת 2018 מעל 50% מהעסקים הקטנים והבינוניים שהמודל העסקי שלהם מתבסס על יצירת קשר עם לקוחות ותיאום פגישות, בחרו להשתמש בשירות הזה. על פי היקף העבודה וכמובן שיטות התמחור בהן ניגע מיד, מחיר השירות עשוי לנוע בין מאות שקלים בחודש ועד לעשרות אלפי שקלים.

תמחור שירותי הטלמיטינג הוא משתנה ונקבע לרוב על פרמטרים כמו שעות שיחה, מספר רשומות, תיאום פגישות וסנכרון עם יומני החברה וכן הלאה. השיטות המקובלות לתמחור שירותי טלמיטינג הן לפי מספר רשומות – כלומר, משלמים על מספר הלקוחות אליהם מתקשרים. בשיטה הזו לרוב המחירים גבוהים הרבה יותר והיא בדרך כלל פחות יעילה שכן אחוזי ההמרה לפגישות או למכירות הם לרוב נמוכים ביחס למספר השיחות, מה שהופך את העניין למשתלם הרבה פחות. שיטת התמחור השנייה היא לפי שעה, למעשה תשלום אך ורק על שעות השיחה שבוצעו. השיטה הזו היא לרוב מוצלחת יותר, מפני שמשלמים אך ורק על העבודה שנעשתה ובנוסף היא מאפשרת לנציג לצבור ניסיון בכל שיחה בסבלנות ובקפדנות ללא צורך למהר ולעמוד ביעדים של מספר רשומות.

עלות לפי שעות העבודה

בשיטה הזו משלמים אך ורק על שעות העבודה של הנציגים, הכוללות בעיקר את זמני השיחה הטלפונית לצד המשימות של תיאום הפגישות וסנכרון היומן ולוחות הזמנים של החברה. התמחור מהסוג הזה מבטיח שהנציגים יפנו לכל לקוח בסבלנות הראויה והוא מתאים בעיקר למי שמחפש איכות בכל שיחה על פני כמות גדולה של פניות, שלאו דווקא יביאו לתוצאות. ברוב המקרים תמחור לפי שעות העבודה הוא משתלם וחסכוני הרבה יותר מתמחור לפי לידים ומספר רשומות. בנוסף, תמחור לפי שעות עבודה מאפשר בקרת איכות יעילה ויסודית יותר.

עלות לפי לידים

באפיק הזה, התשלום הוא מראש לפי מספר לידים מוסכם. בדרך כלל, ככל שבוחרים במספר גדול יותר של רשומות, המחיר פר יצירת קשר עם ליד יורד. לצד זאת, כאשר מספר הרשומות עולה, כך גובר הצורך של הנציגים להספיק ולפנות לכמה שיותר בזמן הכי קצר, מה שהופך את השיחות לאיכותיות ומקצועיות פחות. מנגד, בחירה במספר לידים נמוך תהפוך יצירת קשר עם כל ליד להרבה יותר יקר. הדרך הזו היא פחות מומלצת מפני שהיא יותר יקרה, פחות יעילה ומביאה לרוב אחוזי הצלחה נמוכים יותר.

מה כוללת עלות טלמיטינג?​

נציג קבוע שמלווה אתכם באופן קבוע

נציג שמתאים בדיוק לצרכי העסק שלכם, קשוב להערות ולהארות שלכם ומבין לעומק את שיטות הפעולה. במקרים של אי שביעות רצון ניתן להחליף את הנציג, למרות שזה לא קורה בדרך כלל.

פולואפ על הלו"ז, המשימות והלידים

שיטת עבודה מסודרת שמבטיחה שאף קצה לא נשאר פתוח, כולל סקירה יומית של המשימות ושיחות המשך ללידים שלא נסגרו.

עבודה עם תוכנת ה- CRM של העסק שלכם או שלנו

תוכנות CRM הן תוכנות לניהול מערך ההתקשרות עם הלקוחות ומכילות את כל מידע הרלוונטי על הלקוחות שלכם. הספקים שלנו מכירים את כל התוכנות המובילות לעומק ולנוחיותכם, ניתן לעבוד עם תוכנה לבחירתכם.

שירותי משיכת שיחות והפצת הודעות

עבודה עם הכלים והתוכנות המתקדמות ביותר לריכוז מידע רלוונטי והפקת דו"חות משיחות שנעשו ומערכות חכמות להפצת מידע דרך SMS ו- ניוזלטרים.

מחירי טלמיטינג - לסיכום

אם כך, ניתן לראות ששירותי הטלמיטינג עשויים להיות יקרים יותר או פחות בהתאם לשיטת התמחור ולשירותים המתקבלים. חשוב לזכור כי שירותי טלמיטינג איכותיים הם לאו דווקא יקרים מדי וכי כל עסק יכול בהחלט למצוא את הדרך שלו לחסוך ולהפיק את המקסימום מהשירות. כמו כן, כדאי לזכור ששירות טלמיטינג יעיל ומקצועי הוא לא בזבוז, אלא השקעה שבסופו של דבר מניבה הכנסות גדולות יותר לעסק.

שנכניס לכם עוד פגישות ליומן?

השאירו למשרד אונליין את הבירוקרטיה וכאבי הראש, הצטרפו למאות עסקים שכבר התפנו לעיקר והזניקו את המכירות וההשקעות בעסק