טלפון ייעודי לעסק
תיאום פגישות
טיפול במשימות שוטפות
הוצאת חשבוניות
תקשורת עם ספקים ולקוחות
מענה טלפוני ושליחת הודעות
טלפון ייעודי לעסק
תיאום פגישות
טיפול במשימות שוטפות
הוצאת חשבוניות
תקשורת עם ספקים ולקוחות
מענה טלפוני ושליחת הודעות
היום יותר מתמיד, כל עסק חייב לתת מענה מהיר ויסודי ללקוחות. עסקים שלא מסוגלים לתת את המענה הזה או שעושים זאת באופן לא מקצועי או לא עקבי, מוצאים עצמם לרוב מפסידים לא מעט כסף. מדובר באתגר גדול עבור לא מעט עסקים, במיוחד קטנים ובינוניים. המענה יינתן בדרך כלל בצורה לא מקצועית כאשר הוא הופך למשימה צדדית של אחד מהעובדים הפנימיים. מצב זה מתרחש במקרים רבים בהם מעסיקים רוצים להימנע מהעסקה של עובד נוסף רק בשביל מטרות אלו, דבר שעלול לעלות לעסק בהוצאות נוספות ולא בהכרח יניב את התפוקה הרצויה.
לאור הדברים הללו, שירותי מזכירות מרחוק, במיקור חוץ, הוא הפתרון המתאים ביותר. שירותי מזכירות חיצוניים מספקים מעטפת מלאה לניהול השוטף של משימות המשרד ולטיפול בפניות של הגורמים השונים, ולמעשה מספק מענה לנושא ניהול המשימות בצורה מקיפה וכוללת. השירות מותאם לכל עסק באופן אישי, ומאפשר לכם, בעלי העסקים, להתפנות למשימות דחופות יותר, או לפיתוח עסקי ומקצועי.
שירותי מזכירות מרחוק הם בעצם חיבור של עסק עם מזכיר או מזכירה מקצועיים שאינם עובדי העסק ומספקים את כל שירותי המזכירות הנדרשים. הרעיון בשירותי מזכירות מרחוק הוא לאפשר לכל עסק ליהנות מהיתרונות הרבים של מזכירות איכותית ומקצועית ללא צורך בהעסקת עובדים לצורך כך, ובהיקף השעות הנדרש בלבד. לכן, השירות הזה מתאים במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים שיוכלו לצמוח באמצעות הסדר והארגון שמספקים שירותי מזכירות ולא יכולים להרשות לעצמם להעסיק עובד לשם כך, או נדרשים בהיקף משרה קטן שאינו מצדיק העסקה של עובד נוסף. אנו מזמינים אתכם להכיר את שירותי המזכירות באמצעות משרד אונליין, בשיחת טלפון ללא התחייבות!
מזכירה אישית לעסק מפנה משימות טכניות מזמן העבודה של העובדים וכך אפשר לעסוק במשימות החשובות והחיוניות של העסק. אחד מהגורמים העיקריים הגוזלים זמן לעסקים הוא ניהול טכני של פגישות, חלוקת הזמן והמשימות ותיאום בין גורמים שונים. מזכירה אישית פותרת בדיוק את הבעיה הזאת.
על אף שנדמה כי מדובר בעבודה בלתי פוסקת, עבודת המזכירות מתנקזת לרוב לכמה שעות ספורות מדי יום. על ידי העסקה של מזכירה אישית חיצונית, אתם חוסכים הרבה מאד כסף ומשלמים נטו על שעות העבודה, במקום להעסיק מזכיר או מזכירה במשרה מלאה.
אנו עובדים אך ורק עם מזכירים ומזכירות שהם הטובים ביותר בתחומם. כך אתם יכולים להיות בטוחים ששירותי המזכירות האישית יהיו חלק בלתי נפרד מהעסק שלכם ואף אחד לא יוכל אפילו לנחש שמדובר בשירות חיצוני.
אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני, ארגון או עמותה, תוכלו להפיק המון משירותי המזכירות האישית. הגופים שהכי נדרשים לסדר ולארגון שמאפשר השירות הם אלו שמחפשים את הצמיחה וההתקדמות, אך לא יכולים להשקיע סכומים גבוהים על העסקה של עובדים חדשים.
שירותי מזכירות מרחוק מתומחרים לפי שעה וזה בדיוק מה שהופך אותם למשתלמים כל כך. מעסיקים לא תמיד יכולים להרשות לעצמם להחזיק עובדים אדמיניסטרטיביים העוסקים אך ורק במשימות מנהליות ותו לא. שירותי מזכירות מרחוק עם תמחור שעתי מאפשרים לשלם נטו על שעות העבודה של המזכירה בלי הוצאות נוספות כמו ביטוח לאומי, מס בריאות וכיוצא בזה, וכמובן בלי תשלום מיותר על שעות מתות ללא עבודה.
תשאירו לנו במשרד אונליין את הטיפול באדמיניסטרציה, במשימות השחורות, בתיאום פגישות, בהודעות ובמענה הטלפוני, הזמן שלכם שווה יותר!
שירות מזכירות מרחוק מתאים לכל סוגי העסקים, קטנים וגדולים. השירות מותאם לעסק שלכם, לכמות המשימות ובהתאם לכמות השעות שרלוונטיות לכם. במסרת השירות תוכלו לעבוד מול מזכירה אישית שתטפל עבורכם בכל המשימות הבירוקרטיות החשובות.
בראש ובראשונה, השירות חוסך לכם זמן וכסף. לא תצטרכו להעסיק עוזרת אישית אינהאוס (ולשלם עלויות מעביד לצד משכורת חודשית קבועה) – כי עם השירות שלנו, אתם מחליטים כמה שעות עבודה יהיו למזכירה האישית שלכם. כמובן שניתן לעצור את הפעילות בכל שלב, ללא התחייבות. מעבר לזה, השירות יאפשר לכם להתפנות למשימות דחופות וחשובות יותר, כמו גם להקדיש את הזמן לפיתוח עסקי ומקצועי.
כמובן, ואפילו ניסיון עשיר בשירותי מזכירות לכל סוגי העסקים, כך שאין לכם מה לדאוג – העסק שלכם בידיים טובות.
עשרות מומחים בפריסה ארצית לשרותכם
אידאלי לעסקים קטנים-בינוניים, עמותות וסטרטאפים
שירות אישי וממוקד לעסקים בכל רחבי ישראל
עשרות המלצות מלקוחות ותיקים (מעל שנה)
ניסיון בתחומי השיווק והמכירות ללקוחות B2B ו B2C
ניסיון עם כלל התוכנות לניהול משרד והנהלת חשבונות
שירותי משרד