sogoacc
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/misradon/domains/misrad-online.co.il/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114דף הבית » עסק חדש נולד: מדריך לפתיחת עסק ראשון ליזמים מתחילים
הקמת עסק הוא אחד השלבים הכי משמעותיים בחיים המקצועיים, ולעתים אחד השלבים המורכבים ביותר מבחינה בירוקרטית ולוגיסטית. עם זאת, אנשים רבים שמעוניינים להגשים את החלום שלהם ולהפוך לעצמאיים לא יתנו לבירוקרטיה או ללוגיסטיקה לעצור אותם, אבל הם כן יצטרכו מידע קונקרטי שיעזור להם להבין – איך פותחים עסק? מהי באמת הבירוקרטיה שמאחורי הקמת עסק בישראל? בדיוק לצורך הזה, הכנו מדריך קצר שיעזור לכם להבין, על קצה המזלג, מה תצטרכו לעשות כדי להניע את העסק החדש שלכם.
מע"מ ומס הכנסה ידרשו מכם לרשום את העסק ולפתוח לו תיק. תידרשו להצהיר האם אתם עוסק פטור, מורשה או חברה בע"מ, בהתאם לגובה ההכנסות השנתי שצפוי לעסק. אם אתם לא בטוחים איך לעשות זאת, מומלץ לשכור רואה חשבון שיעזור לכם לעבור את השלבים האלה בהצלחה, ותוכלו להיעזר בשירותיו גם לצורך ניהול העסק לאחר מכן. חשוב לדעת שאם אתם מצהירים על עסק מסוג מסוים והעסק הכניס יותר או פחות, תוכלו לתקן את ההצהרה ולקבל החזר או לשלם את ההפרשים במיסים בסוף שנת המס. אם תרצו לדעת עוד, תוכלו להיעזר במדריך של icount למידע נוסף וטיפים שיעזרו לכם לעבור את השלב הזה בהצלחה.
על עצמאים חלה החובה לשלם סכום קבוע לביטוח לאומי, גם עבור בעל העסק עצמו וגם עבור העובדים בעתיד. תשלום זה הוא חובה, ויכסה אתכם במקרים של תאונות עבודה או פגיעות בעבודה.
עסקים רבים בישראל פועלים ללא רישיון עסק, דבר שהוא אסור על פי חוק ועלול לגרור קנסות כבדים. כדי להוציא רישיון עסק, יש לפנות לרשות המקומית ולקבל את הטפסים המתאימים שבאמצעותם תגישו את הבקשה. לאחר שתגישו את הבקשה, הרשות המקומית תבחן אותה, ותוכל לאשר או לדחות. במקרים של דחייה, ניתן לערער או להגיש בקשה חוזרת לאחר תיקון הליקויים שימצאו בה.
ניהול משרד תקין הוא חשוב מאין כמוהו, גם כדי לעקוב אחר ההתנהלות הכלכלית התקינה של העסק, וגם כדי שניתן יהיה לנהל שיחות נכנסות ויוצאות, לנהל חשבונות ויומן, לבצע טלמיטינג וטלמרקטינג (בהתאם לאופי העסק) וכדומה. כדי לעשות את זה כל זה, תוכלו לשכור את שירותיו של עובד ולשלם עבורו את המיסים הנדרשים, או שתוכלו להיעזר בשירות וירטואלי במיקור חוץ שיכולים להוזיל עבורכם את העלויות, ולהתאים את עצמו לצרכים ולהיקף העבודה שאתם צריכים. משרד אונליין מספק שירותים כאלו לעסקים באמצעות הספקים הכי מקצועיים בשוק, ויכול לספק שירות מצוין לעסקים מתחילים ללא צורך בהכשרה של עובד. היתרון בשירות במיקור חוץ, מעבר לחיסכון הכלכלי, הוא השקט הנפשי שיהיה לכל עסק בידיעה שהניהול מתבצע בידיים של אנשי מקצוע מוסמכים ומוכשרים לעבודה. מדובר ביתרון של ממש לעסקים, ובעיקר לעסקים מתחילים שצריכים ניהול יציב ובטוח.
מעוניינים להקים עסק משלכם? עכשיו יש לכם כבר כיוון כללי לגבי הפעולות שתצטרכו לבצע כדי להקים את העסק. אנו ממליצים להיעזר בשירותיו של איש מקצוע כדי להוציא חלק, אם לא את כל הפעולות, אל הפועל. זכרו כי תצטרכו לפעול בנחישות, בסבלנות רבה, ולא לתת לבירוקרטיה למנוע מכם להגשים את החלום שלכם ולהקים עסק עצמאי משלכם.
נסו אותנו!
עשרות מומחים בפריסה ארצית לשרותכם
אידאלי לעסקים קטנים-בינוניים, עמותות וסטרטאפים
שירות אישי וממוקד לעסקים בכל רחבי ישראל
עשרות המלצות מלקוחות ותיקים (מעל שנה)
ניסיון בתחומי השיווק והמכירות ללקוחות B2B ו B2C
ניסיון עם כלל התוכנות לניהול משרד והנהלת חשבונות
שירותי משרד